Hem » Elbil i sommar?

Elbil i sommar?

elbil hembergVarför pratar jag elbil? För den kan förstärka svenskarnas plånboken på ett häftigt sätt. Jämför med bensin som är mer än dubbelt dyrare att köra. Själv hyr jag just nu en Id3… Här i Di Motor.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *