Varför pratar jag elbil? För den kan förstärka svenskarnas plånboken på ett häftigt sätt. Jämför med bensin som är mer än dubbelt dyrare att köra. Själv hyr jag just nu en Id3… Här i Di Motor.
Varför pratar jag elbil? För den kan förstärka svenskarnas plånboken på ett häftigt sätt. Jämför med bensin som är mer än dubbelt dyrare att köra. Själv hyr jag just nu en Id3… Här i Di Motor.